Izberi, za kateri način nakupa te zanimajo plačilni pogoji:

Plačilni pogoji za enkraten nakup (posameznih izdelkov ali enoletne naročnine)

 

Plačilo po predračunu (nakazilo preko spletne banke ali položnice)

Pri plačilu po predračunu takoj po naročilu na svoj elektronski naslov prejmeš navodila in podatke za plačilo na naš TRR. Po opravljenem plačilu nam lahko pošlješ potrdilo o plačilu in tako omogočiš še hitrejšo obravnavo naročila. Naročilo ne bo odposlano, dokler ne prejmemo plačila na naš bančni račun. Rok za plačilo po predračunu je 3 delovne dni (nato bo naročilo preklicano).

 

Podatki, ki jih vpišeš pri nakazilu preko UPN obrazca:

Koda namena: GDSV
Namen: Naročilo XXXXX
Referenca: SI00 XXXXX
TRR / IBAN: SI56 0297 1245 1569 192
BIC / SWIFT: LJBASI2X

Namesto XXXXX uporabi številko svojega naročila, ki jo najdeš v prejetem emailu.

Primer izpolnjenega UPN obrazca (klikni sliko za povečavo):

 

Imetnik računa:
SAMOMOJA Matej Kolšek s.p.
Cviblje 14
8210 Trebnje

 

Plačilo po povzetju (z gotovino ob prevzemu)

Pri plačilu po povzetju ti pošiljko na dom dostavi Pošta Slovenije. Plačilo se opravi ob prevzemu paketa z gotovino. Celotna kupnina skupaj s poštnino je navedena v naročilu. Poštnino plačaš le za prvi izmed šestih paketov, ki ti jih pošljemo v roku enega leta. 5 poštnin je torej gratis! Če želiš prejeti vse pakete brez poštnine, uporabi plačilo po predračunu, PayPal ali s kreditno kartico.

V primeru plačila po povzetju preko Pošte Slovenije mora kupec plačati še stroške provizije plačila po plačilnem nalogu UPN, ki jih zaračuna Pošta Slovenije kot svojo storitev. Cena te storitve je 1,15 EUR za zneske do 98 EUR oz. 1,17% od vrednosti naročila pri zneskih nad 98 EUR.

 

 

Plačilo preko PayPal ali s kreditno kartico

Pri plačilu preko sistema PayPal ali kreditne kartice bo tvoje naročilo šlo takoj v obdelavo, tako da gre za najhitrejši način plačila. Plačilo je povsem varno, saj poteka preko varne SSL povezave.

Celoten nakup je hitro opravljen v eni minuti, samo vpišeš podatke in z enim klikom potrdiš nakup.

 

Dostava

Dostava naročenega blaga se izvrši preko Pošte Slovenije.

 

Ščetke običajno dostavimo v 1-3 delovnih dneh od datuma plačila.

Strošek dostave je brezplačen (za vseh 6 pošiljk, ki ti jih pošljemo v enem letu!), neglede na vrednost naročila, če plačaš po predračunu (nakazilo preko spletne banke ali položnice), ali s kreditno kartico (Mastercard, Visa).

Strošek dostave (cena poštnine) za plačilo po povzetju je zgolj 3,9 EUR za prvo pošiljko. Vseh preostalih 5 pošiljk, ki ti jih bomo pošiljali vsaka 2 meseca, ti pošljemo brezplačno!

 

Če je potrebno ščetke dostaviti na drug naslov, kot je naslov plačnika, na blagajni obkljukaj “DOSTAVI NA DRUG NASLOV?” in izpolni podatke.

Kadar imamo veliko naročil, se lahko zaradi graviranja imen izdelava ščetk zamakne za kakšen dodaten dan, a te o tem obvestimo.

V nobenem primeru spletna trgovina ni odgovorna za morebiten prekoračen rok dostave, do katerega lahko pride izjemoma. Dostava se izvrši na naslov, naveden ob naročilu.

V primeru, da zaloga ščetk poide (npr. določena barva ščetin ali dimenzija ščetke), te bomo o tem v najkrajšem možnem času obvestili in sporočili dobavni rok.

V primeru, da prejmeš močno poškodovan ali odprt paket (ter je ščetka pri tem poškodovana), o tem takoj obvesti Pošto Slovenije in sproži postopek reklamacije.

Dostava je trenutno omejena na ozemlje Slovenije. Naročeno bo praviloma dostavljeno v dopoldanskem času (praviloma do 14. ure). Če na navedenem naslovu ob dostavi ni nikogar, ki bi sprejel pošiljko, poštar pusti obvestilo, da lahko paket dvigneš na lokalni pošti.

V primeru plačila po povzetju je potrebno plačati tudi stroške provizije plačila po plačilnem nalogu UPN, ki jih zaračuna Pošta Slovenije kot svojo storitev. Cena te storitve je bila nazadnje 1,22 EUR za zneske do 98 EUR (cenik poštnih storitev).

 

V primeru plačila v naprej (plačilo po predračunu ali s kreditno kartico) poštnino za vseh 6 pošiljk krijemo mi.

 

Dodatna pojasnila glede plačila po povzetju

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec naročenega blaga, ki je poslano s plačilom po povzetju ne prevzame in je vrnjen na naslov podjetja, se le-to ne šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. V kolikor kupec paketa ne prevzame, s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo (graviranje izdelka, pakiranje, administracija, poštnina). Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja izdelkov podjetju, za kar mu bo prodajalec izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva lahko ureja s terjatvijo. Terjatve ureja zunanje podjetje. V primeru lažnih naročil lahko IP naslov predamo v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo. Stroški neprevzema znašajo 20,00 EUR in vključujejo administrativne stroške, stroške izdelave in pakiranja, pošiljanja in vračila pošiljke.

 

Cene in vračila

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Vse cene so v evrih in že vsebujejo DDV.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo s statusu naročila: Vaše naročilo je zaključeno.). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Kljub trudu, da bi zagotovili čimbolj točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Glede na zakonske določbe ponudnik ni dolžan vrniti kupnine za izdelek oz. sprejeti vračilo izdelka, ker gre za personalizirane izdelke (graviranje imena na zobne ščetke), kjer določbe o vračilu izdelka pri spletnih nakupih ne veljajo.

Za nepersonalizirane izdelke (etui in stojalo iz bambusa) pa imaš pravico do vračila izdelka v 30 dneh od nakupa (več o postopku v Splošnih pogojih), brez kakršnegakoli razloga.

Slike so lahko simbolične in ne odražajo vedno dejanskega stanja.

Izdelki nimajo garancije, ker gre za potrošni material. V primeru stvarne napake (zlomljena ščetka, manjkajoče ali uničene ščetine) pa ti zobno ščetko seveda brezplačno zamenjamo. Enako velja za bambusov etui ali stojalo.

 

Plačilni pogoji za naročnino na zobne ščetke

 

Povsem brez tveganja in prilagodljivo: naročnino lahko kadarkoli prekineš, dodajaš naročnike, spremeniš trdoto ščetin ali napis na ščetki.

Z vnosom kartice (kreditne ali navadne plačilne) se ustvari podoben sistem kot “trajnik”, kjer mi poskrbimo za vse! Plačilo bo izvedeno samodejno in sproti, ti pa prejemaš ščetke na dom.

Plačilo s kreditno kartico

Pri plačilu s kreditno kartico gre tvoje naročilo takoj v obdelavo. Plačilo je povsem varno, saj poteka preko varne SSL povezave.

Celoten nakup je hitro opravljen v eni minuti, samo vpišeš podatke in z enim klikom potrdiš nakup oz. aktivacijo naročnine.

Plačilo z navadno bančno kartico

Ja, to je tista, s katero plačuješ v trgovinah in dviguješ denar na bankomatih. Tako preprosto, kot bi plačal nakup v fizični trgovini.

Pri plačilu z bančno kartico gre tvoje naročilo v obdelavo 8 dni po naročilu, saj toliko časa traja, da nam banka sporoči uspešnost transakcije. Plačilo je povsem varno, saj poteka preko varne SSL povezave.

Celoten nakup je hitro opravljen v eni minuti, samo vpišeš podatke in z enim klikom potrdiš nakup oz. aktivacijo naročnine.

Plačilo po predračunu ali po povzetju za nakup naročnine ni možno. Zakaj? Preberi:

Gre za avtomatiziran naročniški sistem, kjer te povsem razbremenimo misli na kupovanje ščetk. Zato se ob naročilu vnese kreditna ali navadna bančna kartica (ki jo ima zagotovo vsaj eden v družini), plačila nato potekajo samodejno, ščetke pa z brezplačno dostavo prejemaš redno na dom.

Za plačilo po povzetju ali predračunu lahko izbereš našo “letno naročnino”, kjer plačaš enkrat, nato pa eno leto prejemaš ščetke na dom » Izberi enoletno naročnino za svojo družino tukaj »

 

Dostava

Dostava naročenega blaga se izvrši preko Pošte Slovenije.

 

Ščetke običajno dostavimo v 1-3 delovnih dneh od datuma plačila.

Strošek dostave je brezplačen za vse pošiljke, za celotno obdobje naročnine – torej za vedno!

 

Če je potrebno ščetke dostaviti na drug naslov, kot je naslov plačnika (npr. če naročnino kupuješ nekomu za darilo), na blagajni obkljukaj “DOSTAVI NA DRUG NASLOV” in izpolni podatke.

V nobenem primeru spletna trgovina ni odgovorna za morebiten prekoračen rok dostave, do katerega lahko pride izjemoma. Dostava se izvrši na naslov, naveden ob naročilu.

V primeru, da zaloga ščetk poide (npr. določena barva ali trdota ščetin), te bomo o tem v najkrajšem možnem času obvestili in sporočili dobavni rok.

V primeru, da prejmeš močno poškodovan ali odprt paket (ter je ščetka pri tem poškodovana), slikaj pošiljko in nas o tem takoj obvesti na e-naslov.

Dostava je trenutno omejena na ozemlje Slovenije. Naročeno bo praviloma dostavljeno v dopoldanskem času (praviloma do 14. ure). Če na navedenem naslovu ob dostavi ni nikogar, ki bi sprejel pošiljko, poštar pusti obvestilo, da lahko paket dvigneš na lokalni pošti.

V primeru plačila po povzetju je potrebno plačati tudi stroške provizije plačila po plačilnem nalogu UPN, ki jih zaračuna Pošta Slovenije kot svojo storitev. Cena te storitve je bila nazadnje 1,22 EUR za zneske do 98 EUR (cenik poštnih storitev).

Cene in vračila

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Vse cene so v evrih. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo s statusu naročila: Vaše naročilo je zaključeno.). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Kljub trudu, da bi zagotovili čimbolj točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Glede na zakonske določbe ponudnik ni dolžan vrniti kupnine za izdelek oz. sprejeti vračilo izdelka, ker gre za personalizirane izdelke (graviranje imena na zobne ščetke), kjer določbe o vračilu izdelka pri spletnih nakupih ne veljajo.

Za nepersonalizirane izdelke (etui in stojalo iz bambusa) pa imaš pravico do vračila izdelka v 30 dneh od nakupa (več o postopku v Splošnih pogojih), brez kakršnegakoli razloga.

Slike so lahko simbolične in ne odražajo vedno dejanskega stanja.

Izdelki nimajo garancije, ker gre za potrošni material. V primeru stvarne napake (zlomljena ščetka, manjkajoče ali uničene ščetine) pa ti zobno ščetko seveda brezplačno zamenjamo. Enako velja za bambusov etui ali stojalo.