Pogosta vprašanja in odgovori

 

Postopek nakupa v spletni trgovini

Na vstopni strani www.samomoja.si izberi ali želiš kupiti redno naročnino ali opraviti zgolj enkraten nakup ščetk.

 

A) Redna naročnina (https://www.samomoja.si/izdelek/narocnina)

  1. Izberi število oseb, ki bodo naročeni na ščetke
  2. Določi pogostost prejemanja ščetk (mesečno ali na dva meseca)
  3. Določi frekvenco plačil (sproti, vsake pol leta ali enkrat letno)
  4. Določi tip ščetke za vsakega naročnika: velikost (odrasla / otroška) in barvo (izpišejo se tiste, ki so trenutno na zalogi)
  5. Vpišeš imena za graviranje. Graviranje je vedno brezplačno oz. je že vključeno v ceni.
  6. Dodaš v košarico in greš na blagajno
  7. Na blagajni vneseš svoje podatke, izbereš način plačila in opraviš na s klikom na “Zaključi nakup”. Pred zaključkom nakupa dobro preveri vse vpisane podatke, naročene izdelke in končno ceno.

Pri redni naročnini se plačila izvajajo samodejno preko tvoje kreditne ali bančne kartice, mi pa ti odpošiljamo ščetke s frekvenco, ki si jo nastaviš. Plačilo s PayPal, po predračunu in po povzetju pri redni naročnini niso na voljo – če želiš plačati z omenjenimi plačilnimi sredstvi, izberi enoletno naročnino.

Dostava je vedno brezplačna za vse pošiljke, ki jih prejemaš v sklopu redne naročnine.

 

B) Enkraten nakup (https://www.samomoja.si/trgovina/)

  1. Na seznamu izdelkov izberi, kar ti najbolj ustreza. Na voljo so že pripravljeni kompleti ščetk in tudi enoletne naročnine (plačilo vnaprej za 1 leto, prejemanje ščetk vsaka 2 meseca).
  2. Določi tip ščetke: velikost (odrasla / otroška) in barvo (izpišejo se tiste, ki so trenutno na zalogi)
  3. Vpišeš imena za graviranje. Graviranje je vedno brezplačno oz. je že vključeno v ceni.
  4. Dodaš v košarico in greš na blagajno
  5. Na blagajni vneseš svoje podatke, izbereš način plačila in opraviš na s klikom na “Zaključi nakup”. Pred zaključkom nakupa dobro preveri vse vpisane podatke, naročene izdelke in končno ceno.

Izbira načina plačila: dostava je brezplačna za vse oblike plačil, razen plačilo po povzetju, kjer se doplača 3,90 €.

 

Za vse vrste nakupov velja:

V košarici imaš možnost odstranjevanja izdelka iz košarice in pregleda nad celotno vsebino naročila. Če imaš na voljo kupon za popust, ga lahko vneseš in skupni znesek naročila se bo temu primerno znižal.

Na blagajni imaš pregled nad celotnim naročilom, tako da lahko še vedno kaj spremeniš ali prekineš postopek naročanja. Podatki o kupcu so tvoji podatki, ki bodo izpisani na računu. Če želiš, lahko izdelke dostavimo na drug naslov, ki ga vpišeš pod sklop “Dostavi na drug naslov”.

Nakup bo zaključen, ko obkljukaš strinjanje s pogoji in klikneš na gumb “Zaključi nakup”.

Po nakupu na email prejmeš potrdilo o naročilu z vsemi podatki, ki si jih vpisal v postopku naročila. Če slučajno šele takrat opaziš kakšno napako, nam to čim prej sporoči na naš email info@samomoja.si, da pravočasno pred pošiljanjem uredimo.

 

Za koga je naročnina na #samomoja zobno ščetko primerna?

Za VSE! Vse, ki si umivajo zobe seveda 🙂

Naročnina je idealna za celo družino, da se ščetke ne morejo pomotoma zamenjati med seboj. Ščetke so tudi super ideja za rojstnodnevno darilo prijateljem, sorodnikom, sodelavcem …

Na voljo sta dve velikosti – za odrasle in otroke, vsem ščetkam pa seveda vgraviramo ime brezplačno.

 

 

Kako veliko ščetko naj izberem za otroka?

Otroške velikosti ščetk so primerne za predšolske otroke oz. do okvirno 7. ali 8. leta starosti. Starejši otroci bodo najbrž lažje uporabljali odraslo velikost ščetke. Če bo izbrana ščetka otroku prevelika ali premajhna, nam to sporoči in bo v naslednji pošiljki dobil/a ustreznejšo velikost.

 

 

Kaj se zgodi po preteku enoletne naročnine?

V zadnjih dveh poslanih paketih ščetk te bomo opomnili, da se letna naročnina počasi izteka ter ti ponudili možnost, da nadaljuješ z naročnino. Verjetno dobiš še kakšen popust na zvestobo. Če ti je nov brezskrben način ščetkanja všeč, samo plačaš znesek za novo letno naročnino in nadaljuješ brez skrbi, da bi sploh še kdaj moral/a kupiti ščetko v trgovini.

 

 

Ščetka se mi je obrabila že pred iztekom dveh mesecev, kaj zdaj?

Če se ti ščetka vidno začne pretirano obrabljati (ščetine postanejo zelo ukrivljene) že po tednu ali dveh, potem se zagotovo ščetkaš premočno. Pravilo ščetkanja je: bolje več zamahov z manjšo silo kot obratno. Vedno se ščetkaj nežno in z več gibi.

Ukrep po mesecu dni: če želiš delno povrniti obliko ščetin v prvotni položaj, v lončku zavri vodo (5 cm globoka voda) ter v njej namakaj ščetko 1 minuto. Najlonske ščetine se bodo delno zravnale nazaj ter s tem obnovile kvaliteto ščetkanja. Postopek lahko kadarkoli spet ponoviš (npr. na 1 teden), vse dokler na dom ne prispe nova ščetka.

 

 

Kako se pravilno vzdržuje oz. hrani ščetko?

Ščetko vedno hrani na čim bolj suhem mestu. Po uporabi jo dobro otresi, tako da iz ščetin voda nič več ne kaplja. Najboljši položaj za shranjevanje je vodoraven, pri čemer so ščetine obrnjene navzdol. S tem dosežeš, da gre vsa vlaga iz ščetin stran od ščetke oz. njenega ročaja. Najlažje je to storiti tako, da jo položiš vodoravno na vrh lončka, pri čemer (še enkrat poudarjamo) so ščetine obrnjene navzdol.

Priporočamo še, da ščetko vsakih nekaj tednov za eno minuto potopiš v vrelo vodo. S tem jo popolnoma dezinficiraš, hkrati pa se bodo tudi ščetine malce izravnale.

 

 

Ali lahko #samomoja ščetko najprej preizkusim, preden se naročim za celo leto?

Seveda lahko, a naj poudarimo, da je zakup letne naročnine cenejši kot kupovanje posamezne ščetke. Pri družinskem paketu 4-ih ščetk je cena ščetkanja za več kot 40% nižja kot če bi kupovali posamezne ščetke.

Ob nakupu posamezne ščetke ti bomo zraven poslali tudi ponudbo za naročnino, tako da se v primeru zadovoljstva lahko odločiš za naročniški model.

 

 

Kdaj dobim na dom svojo prvo #samomoja ščetko?

Običajno je čas dostave 2-3 delovne dni po naročilu, ker moramo na ščetko še vgravirati izbrano ime.

 

 

Kako bomo ločili ščetke med seboj?

Vsaka #samomoja ščetka ima vgravirano ime uporabnika, tako da je nikoli ne moreš pomotoma zamenjati z nikomer. To je ravno največja prednost #samomoja ščetke. Če želiš, pa jih lahko ločiš še z izbiro barve ščetin.

 

 

Ali je občutek ščetkanja z bambusovo ščetko drugačen od tistega s plastično?

Res še vedno razmišljaš o plastični ščetki? Drugače pa ja, občutek je malce drugačen, vendar predvsem ob prvih nekaj umivanjih. Glavna razlika je v tem, da je ščetka trdna in se ne giblje, vendar to je zgolj pozitivno, saj imaš več kontrole nad gibi in pritiskanjem ob zobe in dlesni. Bo pa tudi pogled v ogledalo ob ščetkanju prijetnejši, ko zagledaš sebe z naravno leseno ščetko.

 

 

Ali lahko izberem barvo ščetke?

Ti vgravirano ime na ščetki ni dovolj simpatično že samo po sebi? Običajno imamo na voljo dve barvi ščetin za odrasle in otroke, tako da si tudi s tem lahko še malce prilagodiš izgled svojih ščetk.

 

 

Kakšna je trdota ščetin?

Mnenja strokovnjakov glede primerne trdote ščetin se zelo razlikujejo, zato smo mi izbrali kar dve različni trdoti: običajne srednje trde ščetine (medium) in zelo mehke (ultra soft). Največ ljudi še vedno izbere srednje trde, za tiste z občutljivimi dlesnimi in zobmi pa priporočamo zelo mehke.

Če se odločiš za letno naročnino in ugotoviš, da ti trdota ne ustreza, jo lahko po prvi prejeti ščetki še vedno zamenjaš. Tako ti bomo drugo ščetko poslali že v drugačni trdoti.

 

 

Je možno kupiti naročnino na #samomoja ščetko kot darilo?

  1. Ščetke naročiš na svoj domači naslov ter nam nato sporočiš naslov obdarjenca. V tem primeru bo prvi paket ščetk prišel k tebi domov, da jih lahko po svoje zapakiraš in podariš. Vseh preostalih 5 paketov ščetk pa bomo poslali direktno obdarjencu, katerega naslov nam obvezno sporoči preko emaila.
  2. Ščetke naročiš direktno na naslov obdarjenca. V postopku nakupa na blagajni izberi “Dostava na drug naslov” in vpiši prebivališče obdarjenca. Na email pa nam lahko sporočiš, če želiš priložiti kakšno posebno sporočilo (besedilo), ki ga bomo priložili v paket.

 

 

Res potrebujem novo ščetko vsaka 2 meseca?

Vsaka ščetka se v takšnem obdobju toliko obrabi, da jo je potrebno zamenjati, saj svoje funkcije ne opravlja več dovolj dobro. Poleg tega pa lahko začnejo nastajati bakterije med ščetinami, kar bi lahko privedlo do bolezni. Zobozdravniki že dlje časa priporočajo menjavo na vsaka 2 meseca in temu priporočilu sledimo tudi mi.

Potrebno se je še zavedati, da oseba s 6-imi bambusovimi ščetkami v obdobju enega leta okolje obremeni do 95% manj kot z enako uporabo plastičnih ščetk.

Če pa si želiš ščetkati zobe z vsak mesec novo #samomoja ščetko, nas kontaktiraj, da ti pripravimo prilagojeno ponudbo letne naročnine.

 

 

Ali so ščetine tudi biorazgradljive?

Ne. Kjerkoli si to prebral/a, ne drži. Ponekod navajajo, da so ščetine celo rastlinskega izvora, vendar to lahko drži samo deloma. Zaenkrat učinkovite ščetine iz povsem naravnega materiala še ne obstajajo. Pred mnogo leti so uporabljali prašičjo dlako, kar pa bi danes bilo marsikomu neprijetno, pa tudi bakterije se tam lažje razvijejo. Mi smo se odločili za najpogosteje uporabljane najlonske ščetine, ki zagotavljajo optimalno očiščenost zob in so odobrene s strani zobozdravnikov.

Čakajte, a to pomeni, da ščetka ni prijazna do okolja?

99% #samomoja ščetke je narejene iz biorazgradljivega materiala – bambusa. Svojo ščetko lahko po uporabi zavržeš na dva načina:

 

  1. Zavržeš celo ščetko v koš za ostale odpadke, vendar s tem ne storiš nič koristnega za naravo, saj bodo ščetine ostale nerazgrajene,
  2. Ročaj ščetke zavržeš v organske odpadke (ali kompostnik), ščetine pa spuliš iz ročaja in odvržeš v odpadno embalažo, s čimer se bodo lahko reciklirale.

 

 

Zakaj so ščetke narejene na Kitajskem?

Sodelujemo s kitajskim proizvajalcem bambusovih izdelkov, ki bambusovo surovino pridobiva na trajnostni način (brez ogrožanja izginotja te vrste) in je blizu vira te surovine, zato je to najbolj stroškovno-časovno učinkovit način. Za ročaje ščetk se uporablja moso bambus, ki ga pande ne jedo, tako da tudi ne ogrožamo bivanjskega okolja teh živali. Proizvodnja izven te države bi avtomatsko pomenila višjo ceno za vas potrošnike. Graviranje na ščetke ter celotna logistika razpošiljanja pa se seveda izvaja v Sloveniji, saj lahko to naredimo učinkoviteje.

 

 

Nisem prejel svoje ščetke – kaj naj storim?

Dostavo izdelkov izvajamo preko Pošte Slovenije, tako da je zelo malo verjetno, da bi se tvoja ščetka kje izgubila. Če po 5 dneh od datuma odposlanja paketa (o čemer te obvestimo na email) ščetke še niso prispele, nam piši na info@samomoja.si, da hitro preverimo situacijo in ti po potrebi pošljemo znova.

 

 

Zamenjal/a sem naslov prebivališča, kaj sedaj?

Brez panike! Na naš email info@samomoja.si nam sporoči star in nov naslov prebivališča in od takrat naprej bodo ščetke prihajale na nov naslov.

 

 

 


Imaš vprašanje, na katerega zgoraj ni odgovora? Piši nam na info@samomoja.si