Splošni pogoji in pravila o zasebnosti

Pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberite spodnje pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani in nakupom v spletni trgovini potrjujete strinjanje s spodnjimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine samomoja.si. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev na spletni strani samomoja.si. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete pogoje poslovanja.

Nakup brez registracije za enkratne nakupe

Enkratne nakupe (posamezni izdelki in enoletna naročnina) vedno opraviš kot “gost” – torej brez registracije, zato je vsak nakup hiter in enostaven – vpišeš podatke, izbereš način plačila in počakaš, da ti dostavimo ščetko.

Pri nakupu redne naročnine s kreditno ali bančno kartico kupec na strani blagajne določi geslo, s katerim se mu ustvari uporabniški račun. Preko uporabniškega računa lahko naročnik ureja podatke naročnine ter jo tudi kadarkoli prekine.

Pri vseh nakupih je obvezno vpisati veljavno telefonsko številko, elektronski naslov ter podatke za dostavo. Po potrebi se telefonska številka oziroma elektronski naslov uporabi za preverjanje naročila.

Varnost nakupa

Spletna stran samomoja.si (v nadaljevanju Spletna trgovina) je spletna prodajalna v lasti SAMOMOJA Matej Kolšek s.p., Cviblje 14, 8210 Trebnje (v nadaljevanju Trgovec).

Podano naročilo za nakup pomeni sklenitev prodajne pogodbe. Prodajno pogodbo lahko sklenejo samo kupci, ki imajo stalno prebivališče v Republiki Sloveniji. Ta prodajna pogodba oziroma naročilo za nakup je shranjeno pri Trgovcu in ga lahko kupec po pisnem zahtevku dobi kadarkoli v roku 5 let od opravljenega naročila. Podatke o kupcih, ki jih pridobimo v naši Spletni trgovini, skrbno varujemo. Zagotavljamo, da bomo zbrane podatke uporabljali izključno za namen izvedbe nakupov in izboljšanje delovanja Spletne trgovine. Trgovec ima pred dostavo blaga pravico kontaktirati kupca preko telefona ali elektronske pošte z namenom preverjanja posredovanih kontaktnih podatkov. V primeru, da na podlagi posredovanih podatkov ne more stopiti v stik s kupcem, lahko Trgovec smatra podano naročilo za nakup kot nično.

Za informacije v zvezi z tvojim naročilom in njegovo dostavo nas lahko kontaktiraš preko kontaktnih podatkov navedenih na dnu strani.

Kupec ima pred končno oddajo naročila možnost natančnega vpogleda v izdelke, ki jih kupuje. Celotna vsebina naročila je vidna že v košarici, kjer lahko kupec izdelek odstrani iz košarice ali spremeni količino izdelkov za nakup. Celotna vsebina naročila je vidna tudi na zadnji stopnji nakupnega procesa – blagajni. Če se kupec z vsebino naročila ne strinja ali se je zmotil pri dodajanju v košarico, izdelek preprosto odstrani iz košarice in znova od začetka izvede nov postopek naročila.

Naročilo

Po oddaji naročila prejmeš potrdilo o naročilu na vpisani elektronski naslov. Naročilo oziroma pogodba velja za sklenjeno, ko od nas dobiš sporočilo, v katerem je navedeno, da je naročilo sprejeto. Trgovec v obljubljenem roku izdelek zapakira in odpošlje. Ko je enkrat pogodba o nakupu sklenjena, je le-ta shranjena na sedežu podjetja (za dostop do pogodbe nas prosim kontaktirajte).

Možne oblike plačil v spletni trgovini »

Čas dostave in stroški dostave »

Cene in vračila »

Pakiranje

Izdelek vedno skrbno zapakiramo (običajno v oblazinjeno kuverto ali kartonsko škatlico), da se med transportom ne poškoduje. Zraven priložimo tudi originalni račun (pri plačilu po povzetju) oz. ga pošljemo po e-pošti (plačila po predračunu, s kreditno ali plačilno kartico oz. s PayPal).

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe (vračilo izdelkov)

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v 14 dneh pošlje podjetju elektronsko sporočilo na (info@samomoja.si), da odstopa od pogodbe ali pa izpolni obrazec za odstop od pogodbe, da odstopa od pogodbe in podjetju na elektronski naslov (info@samomoja.si) pošlje izpolnjeni obrazec ali pa ga pošlje preko navadne pošte in tako sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Stroški vrnitve so na strani kupca.

Določilo iz prejšnjega odstavka velja za naše nepersonalizirane izdelke (zobne ščetke brez graviranja, bambusove etuije in držala za ščetke).

Pomembno: Personalizirane bambusove zobne ščetke so izdelki, ki so izdelani na zahtevo uporabnika oz. personalizirani, zato zanje ne veljajo pogoji vračila.

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: SAMOMOJA Matej Kolšek s.p., Cviblje 14, 8210 Trebnje. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Ob nakupu natančno preveri črke, ki jih zapišeš kot ime za graviranje na ščetko.

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

Cenovna politika

Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne najave (velja za izdelke, ki niso vključeni v naročniški model).

Pridržujemo si tudi pravico do spremembe cen naročnin na zobne ščetke, in sicer z 1-mesečno predhodno najavo na spletni strani ter na e-naslov kupca.

Prekinitev naročnine

Pri redni naročnini (https://www.samomoja.si/izdelek/narocnina) lahko kupec kadarkoli prekine naročniško razmerje na način, da na info@samomoja.si sporoči, da ne želi več prejemati zobnih ščetk. Prodajalec nato ukine naročniško razmerje, tako da mesečni zneski ne bodo več trgani s kupčeve bančne ali kreditne kartice.

Pri polletni in letni naročnini v primeru prekinitve naročniškega razmerja kupec ni upravičen do sorazmernega deleža kupnine, saj gre za personalizirane izdelke (graviranje napisov), ki se izdelujejo vnaprej za celotno obdobje zakupljene naročnine.

Odgovornost za stvarne napake

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je izdelek imel takrat, ko je prešel na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je izdelek prešel na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka, ki ne vpliva na primaren namen uporabe izdelka, se ne upošteva.

Reklamacije in garancija

V primeru reklamacij nas lahko kontaktirate preko podatkov na dnu strani, pošiljke pa vrnite na naš naslov podjetja. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Pri uveljavljanju garancije poslujemo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Pri izdelkih, ki jih zakon ne zajema, garancije ni, v kolikor ta ni posebej navedena.

Pravno obvestilo

Varstvo osebnih podatkov

Zavezujemo se, da podatkov, ki jih boste posredovali preko spletnih strani ali na kakršenkoli drugi način, ne bodo prodajali, posojali ali kakorkoli drugače posredovali tretjim osebam.

Vsi podatki bodo obravnavani zaupno in bodo uporabljeni zgolj za interno evidenco in v namen zaradi česar so bili posredovani (nakup izdelka ali povpraševanje preko obrazca). Vaši podatki bodo skrbno varovani pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom, razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem.

Ob obisku strani se nekateri podatki (IP naslov, datum, čas, naslov strani iz katere prihajate) shranijo na strežnik. Ti podatki so anonimni in se uporabljajo zgolj za statistične obdelave ter preprečevanje morebitnih zlorab.

Spletne strani uporabljajo “piškotke”. To so majhne datoteke, ki se ob obisku na strani shranijo na vaš disk. Piškotki vam lahko olajšajo nadaljnje obiske strani. Z nastavitvami v vašem brskalniku se lahko odločite ali boste “piškotke” sprejeli ali zavrnili. Če “piškotkov ” ne sprejmete, nekatere spletne strani morda ne bodo prikazane pravilno ali pa vam ne bo omogočen dostop do vseh informacij ali funkcionalnosti spletnih strani.

Izključitev odgovornosti

Spletna stran je postavljena in vzdrževana z največjo možno mero skrbnosti. Kljub temu samostojni podjetnik SAMOMOJA Matej Kolšek s.p. ne more jamčiti za ažurnost, točnost ali pravilnost vseh informacij na spletni strani. Vse informacije na spletni strani se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Prav tako podjetnik ne sprejema odgovornosti za kakršnokoli škodo, ki bi neposredno ali posredno nastala zaradi uporabe, nepravilnega delovanja in/ali nedostopnosti spletne strani.

V primeru sklicevanja ali povezovanja te spletne strani z drugimi, ki so v lasti ali upravljanju tretjih oseb, podjetnik SAMOMOJA Matej Kolšek s.p. ne prevzema odgovornosti za vsebino ali pravilnost delovanja tistih spletnih strani.

Pritožbe in spori

Spletna trgovina spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Spletna trgovina se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@samomoja.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Spletna trgovina bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo in sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala ter ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

Spletna trgovina se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si spletna trgovina prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Spletna trgovina, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Dodatna pojasnila glede nakupa

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec naročenega blaga, ki je poslano s plačilom po povzetju ne prevzame in je vrnjen na naslov podjetja, se le-to ne šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja izdelkov podjetju, za kar mu bo prodajalec izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja s terjatvijo. Terjatve ureja zunanje podjetje. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo. Stroški neprevzema znašajo 20,00 EUR in vključujejo administrativne stroške, stroške pakiranja, pošiljanja in vračila pošiljke.

Avtorske pravice

© Copyright 2020 samomoja.si. Vsa besedila, slike, grafike, animacije in drugi dokumenti, ki jih vsebujejo spletne strani, so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine.

Vsebino spletnih strani ni dovoljeno kopirati, razpečevati, spremeniti ali na kakršenkoli drug način reproducirati razen v primeru pisnega soglasja s strani samostojnega podjetnika SAMOMOJA Matej Kolšek s.p., ki aktivno uveljavlja svoje pravice do intelektualne lastnine v največji možni meri, ki jo dovoljuje zakon.

Izjava glede zdravstvenih trditev na spletni strani samomoja.si

Vse informacije na straneh spletne trgovine Samomoja.si (www.samomoja.si) so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene kot nadomestilo za nasvete zdravnika ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.

S spletno trgovino upravlja:

SAMOMOJA Matej Kolšek s.p., Cviblje 14, 8210 Trebnje, Slovenija
e-pošta:  info@samomoja.si
spletni naslov: www.samomoja.si
Davčna številka: SI23208562
Matična številka: 8619581000
Transakcijski račun: SI56 0297 1245 1569 192 (NLB d.d.)
Samostojni podjetnik je bil vpisan v poslovni register Slovenije (AJPES) dne 5. 3. 2020 s številko vpisa 316-07-01006-2020/2.

Vse cene že vsebujejo DDV.